Doelgroep

Voor kinderen, jongeren en jongvolwassenen

• gezondheidsproblemen en psychosomatische klachten (buikpijn, hoofdpijn, hyperventilatie, bedplassen,  problemen met stoelgang, chronische (pijn)klachten of aandoeningen, …)
  • gedragsmoeilijkheden (opstandig zijn, veel ruzies, prikkelbaarheid, liegen, subassertiviteit, pesten, slechte gewoontes zoals tics, …)
  • emotionele problemen (angsten of fobieën, sombere stemming, rouw, scheiding, trauma's, gebrek aan zelfvertrouwen, verdriet, eenzaamheid, …)
  • ontwikkelingsmoeilijkheden (slaapproblemen, eetproblemen, hechtingsproblemen, zindelijkheidsproblemen, ontwikkelingsachterstand, moeilijk lopende sociale contacten, opbouw eigen identiteit, ADHD, autismespectrumstoornissen, apraxie, afasie, hoogsensitiviteit, hoogbegaafdheid, …)
  • studiebegeleiding

Voor ouders en opvoedingsfiguren

• algemene opvoedingsondersteuning
  • begeleiding bij aanpak van probleemgedrag bij jongeren en kinderen
  • begeleiding bij gezinsproblematiek

Voor volwassenen

• emotionele moeilijkheden (stress, angst, paniek, fobieën, burn-out klachten, traumatische ervaringen, rouwverwerking, depressieve gevoelens, onzekerheid, negatief zelfbeeld, …)
  • relationele moeilijkheden (moeilijkheden in de partnerrelatie en seksualiteit, gezinsproblematiek, echtscheiding, …)
  • identiteit-, gender- en levensvragen, verwerkingsmoeilijkheden, moeilijkheden gerelateerd aan ontwikkelingsstoornissenASS, ADHD, ADD,…), integratie- en gezondheidsmoeilijkheden
  • psychosomatische klachten en pijnklachten (chronische pijn, hyperventilatie, chronische aandoeningen, oorsuizingen, cvs, slaapproblemen, spanningsklachten, stress, burn-out, …)

Voor koppels/gezinnen

• relationele moeilijkheden (moeilijkheden in de partnerrelatie en/of seksualiteit, relatiebreuk, echtscheiding, ...)
  • begeleiding bij gezinsproblematiek